close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[分享] 我也來發篇回憶文
Sep 19th 2014, 02:31, by SungHyun

作者SungHyun (吱吱崩潰XDDDDDDDDD)

看板Boy-Girl

標題[分享] 我也來發篇回憶文

時間Fri Sep 19 02:31:01 2014

追過一個學姐 算是空窗四年來唯一一個 想疼她的念頭優先於想_她的女生 (我覺得這順序才是真愛) 為了見她我參加了宿舍幹部 從小我就沒當過幹部 被選上了也推給別人 所以那次我真的下了很大的決心 可能是誤打誤撞 我們互動很不錯 也跟她的好姐妹打成一片 幾個人一通電話就可以翹課約吃飯 睡不著Line一下搭電梯上頂樓喇勒 心情不好買啤酒去河堤亂唱歌吵吵鬧鬧 我還記得他們最喜歡的歌是張惠妹的真實 https://www.youtube.com/watch?v=gA0TCcCtos8

[embedded content]

有陣子我們每天晚上學姐會約喝養樂多(CP值超高der) 學姐有在補習 回宿舍已經很累了 通常12點就睡了 她好姐妹跟我說 學姊還特別陪你喝養樂多到快1點 應該滿有機會的 但後來我就自爆了 沒追到一個女生前 我是個很會吃醋的人 她只要和有點帥的男生聊天 我就很幼稚的鬧脾氣 學姐覺得我很白目 覺得我到底怎麼了 結果我就腦衝告白= = 學姐說她還沒準備好 有點累了 直接打結尾 最後我和他的好朋友和同學 約去河堤說清楚這件事 盧了半天我只會說 在一起不好嗎 有過感覺為什麼不能在一起 你等我畢業我會照顧妳 反正就是一些很蠢的話= = 我只記得那晚回程路上 我們交換騎乘 我抱她抱得很緊 隔壁停紅綠燈的人一定覺得我很怪 一個男人摟那麼小隻的女人摟這麼緊幹嘛 唉 哥摟的不只是女人 是第二次的初戀阿 不知道何時才會再有讓我動心順序正確的女人出現了... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.228.185.156 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1411065066.A.E3C.html ※ 編輯: SungHyun (36.228.185.156), 09/19/2014 02:33:29

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()