Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Improve Landing Pages.

Register today for the webinar on March 6th, about how to create and optimize high converting landing pages. Best practices and essential elements will be covered.
From our sponsors
有關考職業駕照的事情_(請詳看內容
Mar 2nd 2014, 21:38

我想詢問一下_職業駕照_(計程車)_會很難考嗎?因為我有普通小客車駕照而且是自排的_因為我聽說自排的普通小駕照要轉計程車的駕照_除了要考機械常識之外_還要再考一次路考以及執業登記證_以及我有一段時間沒有開車了_考照也是好幾年錢的事了_因此在各大監理站考試的情況會很難嗎?考官會在路考時刁難和嚴格嗎?畢竟我考普通駕照已很久又沒有常開車_因此我很想知道相關的事情

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()