close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
At Home Yoga Retreat

Everything you need to enjoy a weekend yoga retreat in your own home!
From our sponsors
[問題] 報到同意函有無法律效應?
Jul 10th 2014, 07:58, by kenfan

作者kenfan (山羊找草吃(照))

看板Salary

標題[問題] 報到同意函有無法律效應?

時間Thu Jul 10 07:58:06 2014

各位大大 因為我還有在面試其他家 但先前拿到offer的東西要我先還傳報到同意函 報到時間是下周一 但我又怕這周五其他更想去的公司給我拿到offer 不過怕都撲空 想說先把報到同意函回給那家公司 但如果星期五被更想去的公司通知上的話 我這樣不去那家已經提出同意函的公司 應該不會被告吧?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.198.188.8 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1404950291.A.2E8.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()