close
Blogtrottr
udn最新報導
udn最新報導:24小時即時提供國內外最新新聞,立即掌握各領域最新重大訊息。 
星空下的犀牛角
Jul 8th 2014, 20:39

有一陣子我畫曼陀羅,這是其中一張我最喜歡的。學畫近八年,技巧始終沒進步,想畫一艘黃色小船變香蕉,這一張則是被朋友讚美,「阿米的犀牛畫得真好。」但是呢,在我心中牠無疑是星空下的一隻具有神祕力量的獨角獸啊。

阿米/圖

整個夏天
流星不斷閃過
擦亮我的背、腰、臀……
最終是前額銀亮的犄角
於是又全黑
下一個夏天
我要到公園散步:
人、水鳥和風。
那又是另一個特技了

阿米/圖 /

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()