close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新
英女採草莓 摘到「陽具」
Jul 10th 2013, 22:56

【綜合報導】英國女子科倫周二在花園採草莓時,發現其中一隻形狀與別的不同,還連忙用相機將它拍下。她說:「我看到那個草莓時,我心想『我的天呀!』我第一時間聯想到男士的生殖器。」

她說,剛開始以為草莓被蝸牛啃掉部分,但後來發現它是天生的。家人看到後都笑得不停,她說:「我還是嫌它細了一點,長得大一些更好。」現在她將這隻「草莓陽具」保存起來,將來拿出來作為慈善抽獎禮物。

科倫採到「陽具草莓」,還嫌它太細小。翻自網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()