Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
各位網友,你會帶ipad 或 ipad mini 去喝咖啡嗎?(例如在星巴克..)
Jun 8th 2014, 13:06

laulious wrote:
我先說說我個人的需求...(恕刪)


其實我看不太懂你的問題是什麼
不過摩斯和星巴克我都常去
Mini2都會隨身攜帶所以上網與娛樂都是iPad適合
有時也是會帶MacBook去
不過我是分的比較清楚
iPad適合娛樂
說到生產力就無三小路用了
而MacBook就是處理生產力方面的事
收發郵件 處理文書 偶而弄點照片 偶而連帶上一下網等等
而會把公事帶去做就是想要悠哉一點來處理這些公事
不過上網還是用iPad悠哉
至於跑到速食店用筆電來看影片我倒是沒這樣過XD

敗家無止境;知足常安樂...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()