Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 還在適應我們分手了........
Jul 14th 2014, 23:04, by sumbrella

作者sumbrella (大小姐肚子)

看板Boy-Girl

標題[心情] 還在適應我們分手了........

時間Mon Jul 14 23:04:41 2014

我只是想抒發一下心情 大家看看就好 謝謝 我們分手約半個月 結束的那一天所有我疑惑的.不懂的,我通通都對你問了 謝謝你也很願意回答我 我可以不用帶著疑惑不解的心情結束這段關係 因為這樣我後續的調適時間可以花得少一點 在我們分手之後不用帶著這些我可能一個人想破頭也得不到答案的疑問 只是剛開始..... 當回到那個熟悉的車站會想到你以前載我來或接我回去,現在沒有了有些失落 看到FB上你的訊息,還是會想點進去然後看著看著就會掉淚,所以心一橫要趕快刪除 看著你送我的娃娃也會想說最近你不知道過得好不好.搬家順利嗎 我知道自己沒有想再跟你當男女朋友 不過我還在適應沒有你的日子 偶而傷心難過QQ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.227.235.22 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1405350284.A.FC2.html

compass9981:加油!! 07/14 23:06

pupples:一起加油,會好的,都會好的! 07/14 23:10

alight:加油 07/14 23:13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()