Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 我管太多嗎
Jul 6th 2014, 11:42, by fish60515xxx

作者fish60515xxx (handsometsai)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我管太多嗎

時間Sun Jul 6 11:42:22 2014

事情大概是這樣的 昨天晚上我女朋友跟我說我一個好友A晚上 要去找他 內容大概是要討論明天場勘的事 可是那時候已經晚上11.30了 那朋友A說晚 點才會到 我是覺得這樣不太好 我也不放心 因為我女朋友自己一個人住沒有必要這樣晚 上男女單獨相處 我也把我的想法告訴朋 友A 希望他不要單獨去找我女友 A也認為 不要讓人誤會比較好 後來也跟我女友說不 去了 結果後來反而是我女友跑來找我吵架 說 認為我沒有必要這樣限制他 我應該要相 信他才對 而且當面討論比較方便 我是認為 這種事可以用FB或賴討論就好 沒有必要挑 在晚上還單獨相處 就這樣跟女朋友吵了一 架 請問我該怎麼辦 是給他空間讓他去嗎 ?還是繼續管他? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 115.80.156.97 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1404618145.A.677.html

aptx1869:你在怕甚麼? 不會也找個女的去你房間? 07/06 11:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()