Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 男友說想分開一陣子...想挽回他的心
Mar 10th 2014, 12:50, by coolia

作者coolia (OKOK)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男友說想分開一陣子...想挽回他的心

時間Mon Mar 10 12:50:29 2014

嗯嗯謝謝大家的回覆, 我想我一定可以改掉那些任性的, 應該是一開始熱戀的時候 太多包容 讓我變成這樣 我本來也不是那麼任性的人 所以我一定會努力改掉的! 但是也不全部像一些人說的那樣啦, 我知道我有點小任性(= ="會改掉的...) 但是也很努力為他付出的@@" 他生病或什麼的時候 我也是盡全力的照顧他 因為他很少衣服鞋子 也常常買給他呢 不過我想他最想要的應該不是這些 應該是想要我可以更成熟一點 懂事一點 更感謝他做的每一件事情吧!! 真的很謝謝大家提點 可能真的第一次不懂事 只希望我可以真的努力做到 謝謝大家喔! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.121.218.174

nateyang:「希望自己可以真的努力做到」…期望自己要確定啊… 03/10 12:52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()