Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 每次都有快要掉入黑洞的感覺
Nov 14th 2013, 06:14, by blackjack928

作者blackjack928 (top dunker)

看板Boy-Girl

標題[求助] 每次都有快要掉入黑洞的感覺

時間Thu Nov 14 06:14:30 2013

事情是這樣的 每次當我感情不順時 就算是一點很小的事情 很小的徵兆 EX 女生不接我電話 訊息沒回 心儀的女生FB不按我的教有確認等 只要發生以上類似的情形 我的心情馬上就會跌到谷底 短則一兩天 長則一兩個禮拜 抱歉 我知道這樣很蠢 很弱 很娘砲 但是我就是改不了 請問要如何強化自己這方面的心理素質? 如何能對這些小事真正的不在乎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.188.184

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()