Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[心得] 反推文化路&保安路交叉口的機車行
Aug 20th 2013, 16:49, by jychu2001

作者jychu2001 (DD)

看板ShuangHe

標題[心得] 反推文化路&保安路交叉口的機車行

時間Tue Aug 20 16:49:16 2013

===================================== 店家名稱:上面寫YAMAHA SYM 招牌 機車行 所在地址:文化路與保安路交叉口 聯絡電話:無 價位範圍:無 ===================================== 雖然只是一點小錢~ 但是消費的經驗實在很差 所以打上來 想要提醒各位板友 昨天晚上我到車行換機油 那時店家剛好也有一組客人 我跟老闆說要換機油 還講了很清楚要換150元的 老闆請了另一個店員來幫忙 但這中間店員一直不斷的跟其他人聊天 反正換機油小事情,我也就沒特別在意 一邊玩手機一邊等 結束的時候 店員:兩百塊 我說:但是我剛剛有說要換150的 店員一臉跩的樣子說:還有齒輪油50 我說剛才已經有跟老闆講過 店員又用一種I DONT CARE 的表情說:我不知道喔,是他叫我換的~ 那時候老闆不在店裡了,我哪來去找人理論 雖然最後我還是乖乖掏了200 雖然50塊是小錢 但我再也不會去這間車行。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.193.41.131

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()