Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
德明游泳課很困擾
Sep 17th 2014, 14:05

我是今年德明四技日間部的一年級新生
我是男生
原以為上大學就無憂無慮快樂逍遙
但看到一上體育課有游泳
小時候曾有溺水的經驗,是快沒意識的那種
從我小時候我就非常怕水
非常非常怕
國小也有上過游泳課,但一直很緊張,老師後來氣到不理我
國中也有游泳課,但我用請假熬過了
每次一進到泳池就腦中一片空白
只會一直想著:我會被淹死、我會被淹死...........
我想這輩子要我學會游泳是不可能的

真的拜託不要告訴我什麼學就會了
什麼去讓老師知道我的極限老師就不會逼我
現在我只有想到兩個極端的方法
一、就是上游泳課時就蹺
二、休學

順帶一提
我有僵直性脊椎炎
有去看過醫生,醫生說蠻嚴重的可以不用當兵
有想用這理由混過游泳課
拜託大家給我建議

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()