Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
今天去中華電信退門號?
Sep 3rd 2014, 01:09

我退的那支中華2G 188型通話月租門號,因為使用其他電信預付卡門號所以中華2G 188月租門號退掉了

今天去中華直營處退門號,我對服務我退門號的人員,感覺得出來不太想讓我退,還要我說退門號的理由,服務人員說中華的收訊多好(感覺比較像服務員說服我不要退的片面之詞),不過我門號已經沒約了隨時都可解約,服務人員最後還是順利讓我把門號退掉了,不過我覺得我出現的地區遠傳也不差我為什麼非得用中華,我退掉的理由是我很少再打電話也沒搭配上網(月租家人繳的),我手機都是用在3G上網所以用遠傳預付卡(別跟我說中華有如意卡這我知道,只是當地3G網路速度很差已徹底失望)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()