Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
JLB 27 撥號確認都不能用?
Jan 31st 2014, 13:54

我之前一直很仰賴"撥號確認"這個app
他會在我要撥號前跳出一個小視窗
問我是不是確定要撥出去
(因為我以前在滑通訊錄或是聯絡人的時候 只要不小心按到就撥出去了@@)
但是自從更新到JLB27後(小米2S)
這個app就完全失效!!再也沒有跳出確認視窗

我就去下載三四個類似的app,例如call confirm等等
也都完全沒用
請問有人也有這個問題嗎?該怎麼解決?

另外我用瀏覽器開facebook的時候要等非長久...
只有我會這樣嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()