Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
如果能成功挽回,要挽回女友如何成功挽回?
Jan 2nd 2014, 02:09

之前我都認為感情的事不要去強求

因為我和你一樣,我女友也是第三者出現

才和我分手,當時我真的在他面前哭了

因為我和女友交往了6年了

彼此間都知道對方的想法,或許第三者條件比我好

可是我覺得我必須去爭取,只是挽回過程

女友堅決不會回到我身邊,這時我的朋友

告訴我一個部落格,他說之前也和女友分手

因為部落格幫了他,才挽回女友

我去部落格看了許多文章,真的很不錯

我開始照部落格的文章所說的去做

在二個月後,我才挽回女友感情

自已也無法相信,只是我覺得是用對方法

不知道能否幫到你,這個部落格你去看看

http://aaudrey26.wordpress.com/

希望你也能挽回女友的心

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()