close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[請益] 做臉美容師戴手套嗎?
Oct 26th 2013, 15:43, by bettymay

作者bettymay (我是國度的女王)

看板BeautySalon

標題[請益] 做臉美容師戴手套嗎?

時間Sat Oct 26 15:43:39 2013

這問題真的困擾我頗久阿 我在去年開始 去了某間連鎖美容機構做臉 體驗的時候給一個超厲害的女生做 真的超舒服 超仔細 所以我立刻買了十堂課 就這樣做了五堂 沒想到有天我去 發現那女生不做了 結果換一個他的助手做! 重點來了 這助手以前會幫我清潔或是按肩頸 她從來都沒有戴過手套喔 結果幫我做臉的時候 她竟然戴上了塑膠手套 幫我的臉按摩時我只感覺臉一直被那磨的很不舒服 過程中她看我有黑眼圈 就問我是不是過敏 我說是阿 結果他就說她也是過敏體質 手很容易癢 所以要戴手套.... 我很想跟他說我不喜歡被手套按摩 不過又覺得很失禮 想請問大家有碰到這種情形嗎 PS. 腳底按摩我覺得戴手套OK 但臉按摩一般有在戴手套嗎? 嗚嗚嗚嗚 我還有四堂課阿 怎麼辦哩? -- 我是阿梅 這是我的美妝保養吃喝小天地 http://bettymay.pixnet.net/blog -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.161.125.203

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()