Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[問題] 告知懷孕=暗示要離職嗎?
Oct 18th 2013, 09:59, by lllttt

作者lllttt (怎樣都是一天)

看板Salary

標題[問題] 告知懷孕=暗示要離職嗎?

時間Fri Oct 18 09:59:53 2013

我本身有不孕症 人工受孕之類搞了半天後終於有了 但一開始不太穩有時候會流血 又要一天到晚加班 前幾天有個活動要員工配合假日去站整天宣傳 我跟老闆娘說我好像疑似有身孕 這階段可能不太適合整天站 他說出許多非常體諒的話 但是昨天就有人來問我說為什麼老闆在徵我這個位置的人 (我這位置只有我一個 已經做三年了) 然後公司同事也不知道為什麼不太理我了 懷孕在職場像是得癌症嗎?告知懷孕的我還沒要離職的計畫啊 為什麼直接就開始找人了? 最後想問,那老闆叫我離職的時候會給我離職補貼嗎?還是要自願離職? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.250.201.76

timeshadow:也可能是你懷孕這段期間也需要人幫你做現在的事啊 10/18 10:08

danny0178:多半是要你自願離職 老闆應該很在意未來的產假跟育嬰假 10/18 10:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()