Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
[公告] 10月10日美國機房意外停電補償已經發放,請大家接收喔~
Oct 19th 2013, 14:01, by HappyFishbowl01 ( FishbowlService )

引言回覆 HappyFishbowl01 的話:

10月10日由於美國機房的意外臨時斷電問題,我們也感到非常的難過。為表我們真誠的歉意,即日至10月14日15:00(臺北時間)開水團隊在此獻上這份禮物,請大家笑納~感謝大家的支持與理解喔~~
✎ 點我進開水:http://bit.ly/1bhEStn
QQ图片20131011143445
如果沒用的糖果鯨魚可以給我樂器魚
或者是金海馬直接兌現約38元寶
這樣我絕對說開水很真誠
但是這樣的歉意,只能說很符合開水的一慣作風,濠棒棒

這不是有補償就很好還嫌?的問題,是可能少了隻樂器魚的問題
28元寶的灣灣魚,38元寶的金海馬,寧可開水可憐我給我12元寶我也不想要這些奇怪又真誠的歉意
開水給的補償看似豐富但是真的是玩家要的嗎?
至少我不是ˊ_>ˋ

別筆戰了~誰在乎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()