Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Learn from successful entrepreneurs.

Pick up tips and advice from the noteworthy when you subscribe to Startup Frontier! Read interviews on how they launched and built their businesses.
From our sponsors
急~請幫我規劃香港三天的自由行
Sep 7th 2013, 02:35

大家好,我是9/18~9/21去香港過中秋節了^^
9/18號坐晚上21:50的班機由桃園出發至香港,抵達時間是23:30了,三天三夜都是住"港島海逸君綽酒店",我有先買好香港站的機場來回快線,不過到香港的時間這麼晚了,巴士跟地鐵應該沒了吧?是不是只剩下叫小黃坐去飯店check in?

第2天不知道要先從港島開始玩還是從九龍開始玩~我朋友是說先從遠的地方開始玩起,我只知道海港城,晚上去星光大道看秀,太平山纜車(已先買好套票了)想去逛街逛夜市,復古星巴克~~

本來想去坐昂坪纜車,結果昂坪纜車在中秋節那時候保養,所以去不了!所以東薈城也去不了><

所以拜託幫我規劃一下^^
吃的有想去鏞記,滿記甜品,添好運,蘭芳園,橋底辣蟹,或是有其他好吃的也可以推薦我去^^
香港除了東薈城outlet,還有別的地方也有outlet嘛?

9/21是坐晚上19:25的班機回台灣^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko104 的頭像
    jmuko104

    new htc one開箱,htc手機評價,htc手機比較,htc手機遊戲,htc手機維修,htc手機價位,htc手機推薦,htc手機鈴聲,中華電信htc手機,htc手機截圖,亞太htc手機,

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()