Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[心得] 低調百搭又不失存在感的眼影 ZA BR-261
Jun 22nd 2014, 01:04, by ava0810

作者ava0810 (剁手指女王)

看板MakeUp

標題[心得] 低調百搭又不失存在感的眼影 ZA BR-261

時間Sun Jun 22 01:04:07 2014

很多碎唸和圖的網誌版: http://facecolor.pixnet.net/blog/post/41252219 以下是省略碎唸和只有文字版: 偶然摸到這盤,我就決定要買了! 配色其實就很一般般, 但第二格L型的橘粉色我好喜歡。 我當初這盤和BR-751 心愛夾克兩盤掙扎很久。 一度想要包兩色, 但又覺得不常化妝,包兩色幹嘛?! BR-751偏冷色調,我幾乎都是暖色調的眼影。 買盤冷色調的換換口味應該也不錯? 但後來想到, 不知道是膚色關係還是我不太會遮瑕? 我用冷色調的眼影看起來就覺得髒髒的。 比如Integrate早安咖啡, 我買來化一次就送人了... 加上那格粉橘色很吸引我,後來就把它帶回家了 .^ PS:妝容是同一天化的,黑色是我的家居服。白粉色是化完要出門時拍的。 (所以是手機前鏡頭拍的,其他則是相機完成) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 106.65.107.63 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1403370253.A.399.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()